6.1 Samarbeid internt i barnehagen
6.1. Samarbeid internt i barnehagen
I Vibereiret barnehage har me personale i alle aldersgrupper, med forskjellig utdanning og bakgrunn. Me legg vekt på å utveksla informasjon, kunnskap og erfaringar på tvers av yrkesgrupper og avdelingar, for å kunna gje kvart einskild barn best mogleg tilbod i barnehagen.
Dette gjer me mellom anna gjennom:
- det daglege samarbeidet
- avdelingsmøter
- personalmøter
- pedagogmøter
- planleggingsdagar
- kompetanseplan
- rettleiing ved behov
6.2 Samarbeid med andre instansar
6.2. Samarbeid med andre instansar
- PPT – pedagogisk psykologisk rådgjevingsteneste for foreldre og barnehage. Eva Renate Aa. Haugland er kontaktperson for Vibereiret barnehage
- Ressursgruppa – dette er ei tverrfagleg gruppe som barnehagen og foreldre kan få hjelp og støtte av når det oppstår utfordringar med einskildbarn eller barnegruppe. Det innhentast alltid samtykke frå foreldre/føresette i forkant av sak som leggast fram for gruppa, men barnehagen har moglegheit til å ta opp ein sak anonymt ved behov. Gruppa har representantar frå barnehage, PPT, spesialpedagogisk team, barnevern, og helsestasjon. Fysioterapiavdelinga kan kallast inn ved behov
- Spesialpedagogisk team – barnehageåret 2023-24 er det spesialpedagog Hanne Skåland som har ansvar for det spesialpedagogiske tilbodet for barn med særskilde behov i Vibereiret
- Fleirspråkleg rettleiar Gunhild Petersen – er i barnehagen 1 gong i veka, og arbeida med rettleiing, dialogisk lesing, og andre språkstimulerande aktivitetar
- Vitengarden/Jærmuseet – er ein aktiv samarbeidspartnar for barnehagen. Tormod Aas som er pedagog på museet har ansvar for opplegget, i samarbeid med barnehagen. Opplegga inneheld element av alle fagområda i “Rammeplan for barnehagen”, og elles det fastlagte programmet på museet
- Tryggheim og Bryne vidaregåande skuler – kvart år tek me imot fleire elevar i praksis. Dette er elevar som tek barne- og ungdomsarbeidarfaget, eller helse og oppvekst.
- Barne- og ungdomsskulane på Nærbø – dette gjeld praksis/»Innsats for andre» og arbeidslivsfag for elevar i ungdomsskulen, samt overgangen frå barnehagen til barneskulane
- Universitet/høgskule – barnehagen har høve til å ha studentar på barnehagelærarutdanninga i praksis, etter behov