Årsplan Vibereiret barnehage

6 Samarbeid

6.1 Samarbeid internt i barnehagen

6.1. Samarbeid internt i barnehagen

I Vibereiret barnehage har me personale i alle aldersgrupper, med forskjellig utdanning og bakgrunn. Me legg vekt på å utveksla informasjon, kunnskap og erfaringar på tvers av yrkesgrupper og avdelingar, for å kunna gje kvart einskild barn best mogleg tilbod i barnehagen.

Dette gjer me mellom anna gjennom:

  • det daglege samarbeidet
  • avdelingsmøter
  • personalmøter
  • pedagogmøter
  • planleggingsdagar
  • kompetanseplan
  • rettleiing ved behov

 

6.2 Samarbeid med andre instansar

6.2. Samarbeid med andre instansar

  • PPT – pedagogisk psykologisk rådgjevingsteneste for foreldre og barnehage. Eva Renate Aa. Haugland er kontaktperson for Vibereiret barnehage
  • Ressursgruppa – dette er ei tverrfagleg gruppe som barnehagen og foreldre kan få hjelp og støtte av når det oppstår utfordringar med einskildbarn eller barnegruppe. Det innhentast alltid samtykke frå foreldre/føresette i forkant av sak som leggast fram for gruppa, men barnehagen har moglegheit til å ta opp ein sak anonymt ved behov. Gruppa har representantar frå barnehage, PPT, spesialpedagogisk team, barnevern, og helsestasjon. Fysioterapiavdelinga kan kallast inn ved behov
  • Spesialpedagogisk team – barnehageåret 2023-24 er det spesialpedagog Hanne Skåland som har ansvar for det spesialpedagogiske tilbodet for barn med særskilde behov i Vibereiret
  • Fleirspråkleg rettleiar Gunhild Petersen – er i barnehagen 1 gong i veka, og arbeida med rettleiing, dialogisk lesing, og andre språkstimulerande aktivitetar
  • Vitengarden/Jærmuseet – er ein aktiv samarbeidspartnar for barnehagen. Tormod Aas som er pedagog på museet har ansvar for opplegget, i samarbeid med barnehagen. Opplegga inneheld element av alle fagområda i “Rammeplan for barnehagen”, og elles det fastlagte programmet på museet
  • Tryggheim og Bryne vidaregåande skuler – kvart år tek me imot fleire elevar i praksis. Dette er elevar som tek barne- og ungdomsarbeidarfaget, eller helse og oppvekst.
  • Barne- og ungdomsskulane på Nærbø – dette gjeld praksis/»Innsats for andre» og arbeidslivsfag for elevar i ungdomsskulen, samt overgangen frå barnehagen til barneskulane
  • Universitet/høgskule – barnehagen har høve til å ha studentar på barnehagelærarutdanninga i praksis, etter behov